lördaggg


Startade upp dagen med en tripp på badhuset för att sedan bege mig en snabbis på stan.
Jag och elin peelade oss som aldrig förr så att brännan ska hålla längre då vi kommer hem från Greece!
Wilmer var inte ett dugg intresserad av det utan ville hellre vara under vattnet än över, men då är det ju tur att man har en söt pojkvän som ställer upp och och badar tills krafterna tagit slut, vilket de aldrig verkade göra...

Men vad säger ni om mitt inköpt?? personligen är jag helnöjd:D kommer troligen att användas fliiitigt, passade även på att köpa en fiinfin klänning och en kjol från gina samt ett par jeans short från bikkiiis.JIIIPIII säger då jag, nu är jag ju nästan redo för resan med mina giirls!! Än mer lär det nog dock bli i sthlmmm, och de är ju då fan inge å klaga på!

nuu äre time för grillat, MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0