SHOOEEES


Meen ja, älskar jag inte skor så säg. Dom här skulle jag utan tvekan vilja ha på mina fötter i sommar, kommer från bronx och kostar sisådär 1099:- lätt pinkat då man inte bara har slängt ut en tusenlapp denna månad. 

Idag har jag iallfall gjort dagens goda gärning, for och hämtade mormor så att hon skulle komma sig iväg och handla (hon är gipsad vilket inte gör det särskilt lätt att varken köra bil eller bära kassar.)
Före det besökte jag stan med erika och elin. Jag hade varit väldigt duktig med att skriva upp allt jag var tvungen att inhandla innan vi far, men jag var lika duktig på att glömma den hemma på bordet så det var inte särskilt mycket jag kom hem med. Efter det har det varit en relativt lugn kväll utan jobb, men den tiden var inte svår att fylla upp då jag istället inte hade det fattigt på skolarbete. Och jaa vissa har det ju redan så jävla bra att dom redan befinner sig i huvudstaden... nä precis, känn dig inte träffad denise. we loveU, du kan ju alltid värma upp innan vi kommer =)

just nu ser jag fram emot:
-Beyonce 13/5
-Kreta 14/5
-Balen 9/6
-Studenten 11/6
-SOMMAR 09

MEN PARTY-LIKE-A-ROCK-STARRRR SÄGER JAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0