Sinnes

Det är helt sjukt hur fort tiden går, siriöst hur länge sedan var det inte wilmer föddes, igår????? nä han ska fasen fylla två år och kan redan prata och typ springa fortare än vad jag gör... och det är framförallt när man sitter och tittar på gamla bilder som man inser att livet går fortare än en bergodalbana.

Hemavan -07. Helt sjukt king men många underbara minnen





Turkiet Aug-07


Amira är beeeebis

Och för att inte glömma alla otaliga resor till sthlm som jag och elin gett oss av på och allt annat skoj, dock kan jag inte bjussa på de bilderna nu eftersom att jag har dom lagrade på andra datorn, men att lägga upp såhär mycket bilder som jag har gjort är ju fan rekord för mig och värt en eloge. eller vad säger du Zola??

TJADÅ=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0