time for a new start

ja dedär med update snarligen blev kanske inte riktigt helt sanningsenligt....
har som haft allt annat än detta att tänka på så har inte varit så mycket att göra åt den saken.
Men vad säger ni? bättre sent än aldrig!

Som sagt kan jag börja med att konstatera att dedär jag snacka om att de skulle vara magiskt att se på beyonce inte riktigt stämde, de va tammefan tribbelmagiskt helt oslagbart och ett minne jag lär bevara i all framtid. Trots att jag hade 13 cm klackar på mig så gjorde de inte ett kiss för jag såg fan hur king som helst och jag tror aldrig att jag har sjungit så mycket, så högt och (så falsk) tidigare i hela mitt 18 åriga liv. Och jag vill bara dit igen, vill bara befinna mig där och återuppleva känslan.....MUIMMIIIII




För att sedan fortsätta måste jag tala om att resan till greece även den var något att hoppa högt för, så många fina stunder trots att blixtar och dunder härjade kring kreta och gjorde oss måttligt förbannade!  Hänvisar till denises blogg för att sammanfatta en del kring resans gång, Zola kan ju även hon berätta sin livliga historia kring her boyfriend ASLAN the man. 


Men efter två veckors frånvaro från mina solar var det ändå skönt att komma hem.
Trots roliga äventyr måste jag ändå konstatera att borta är bra men hemma bäst!

Love you.


Kommentarer
Postat av: DENNE

amen det är ju underbart :)

fin palmbild, fina ben i poolen och love till eclipse. PUSS

2009-05-27 @ 10:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0