tisdag

Känner hur dagarna rullar fram med stormsteg, vilket inte är helt fel men dock lite stressande då jag varken har packat eller inhandlat alla sakerr.. fast de lär ju i och för sig gå på ett kick!
Än så länge har jag hunnit lämna världens sötaste lillebror på dagis, gått promenad med världen finaste hund, varit på skolan och därmed gjort  talet i svenska C, gick kanske inte bäst i världen men jag menar vadå, vad gör det om hundra år? och sedan har jag hunnit gå en prommis till. Inte illa pinkat va?:)
Ikväll väntar en snabbis på stan, dansuppvisning löpning och packning.

Det enda negativa jag kan komma på just nu är att jag kommer att längta ihjäl mig efter världens bästa kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0