Allt i ett

Hejhej, dags att ta igen lite bloggande som jag har missat under min lilla vistelse i umeå.
Helgen var fullspäckad med restaurangbesök, konfaavslutning,fika med hela Nordin-släkten, jobbsökande, hundkurser och hela faderullan. Men nu är jag som sagt tillbaka i skell igen vilket såklart medför jobb i sinne.
Men för att tydliggöra min helg har jag ju såklart tänkt bjuda på lite bilder, för omväxling skulle - min blogg har ju kanske inte varit den färgstarkaste nu på senare.

 

När jag kom till umeå på lördag så hade älsklingen bokat bord på restaurang
- supergod mat och ett glas rött till det. Bättre kunde det inte bli!



På söndagen blev det ingen sovmorgon utan det var bara till att hoppa upp ur sängen och göra sig redo för nästa moment. Alexander (jockes systerson) hade konfirmation så där fick vi njuta av musik, prat och allt vad det innebär att konfirmera sig. Alexander står för basspelandet!

 
Sedan blev det såklart fika. Här är jag med supersöta Tim!


Paketöppning


Happy.



Sedan kom jag ju såklart hem från stan med ett nytt betydelsefullt ord.
Å jag har kommit på mig själv med att vara helt insnöad på det här med väggord.
Man får se upp så att det inte blir för mycket, då slutar de nästan få betydelse.


Och såklart en god frukost -som jag nästan fick hoppa över eftersom jag kom på att jag höll på att missa bussen... jag kan ju tillägga att jag inte han slå upp första sidan av ELLE tidningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0