Ensam mamma söker

Ni som följer ensam mamma är väl medvetna om att sista avsnittet visades idag. Det känns faktiskt tråkigt, helt otroligt men - det har ju nästan varit min högtid under veckan att få se framemot veckans avsnitt av ensam mamma och mysa ner mig u soffan och blicken fäst på tvrutan. Men nix nu är det över så nu får jag väl skaffa mig något annat favvoprogram som jag kan längta efter. Om inte annat får jag väl köpa på mig en hel massa bra filmer att trösta mig med istället.

ja kanske inte så intressant men så ligger det till.
King dag idag med ledighet och fullproppat med kärlek! Men kvällen är ju inte slut än och jag ska ta vara på varje minut från och med nu för imorgon far ju skrutt igen. Fy å fan säger jag då.

Kram till alla er och hoppas att er söndag varit lika lyckad som min!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en mysig dag.kram w

2009-11-09 @ 13:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0