fredag den 13:e

Man kan ju aldrig riktigt veta om man kommer undan levandes en dag som den här?
Skämt å sido, är faktiskt inte särskilt skrockfull och har då faktiskt aldrig lyckats ut för någon riktig tragedi en dag som denna -hoppas jag följer samma mönster även idag.
Kan ju bara kort och gott meddela att jag för tillfället älskar mitt jobb -ja faktiskt fullkomligt älskar, vet ej varför. Men ni vet hur det kan vara, en dagen är man engerifylld och på topp medan man andra gånger vill slita skallen av sig pga av diverse händelser. (dedär lät ju lite väl dramatiskt men ja, ni förstår nog)

Funderar starkt på att klicka hem denna ikväll, det är så mysigt att bara gosa ner sig i soffan med en filt och bli helt fäst vid en bok - vilket jag är säker på att jag kommer att bli av den här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0