MICHAEL J

Bio var härligt och bredvid oss hade vi ett par riktigt käcka brudar som fnissade på som aldrig förr. Varför? undrar ni kanske. Tjaa, verkade bero på att de inte hade sett Michaels moves förr? Hur fan det nu går till.

Fattar ej vad det är med mig, alla som känner mig vet att jag nog måste vara bland de veligaste människorna som uppstått under vår tid. FÖRR (nått år sedan) var jag aldrig velig, varför nu?! Det kan lixom handla om att jag inte vet om jag ska välja en svart eller grå tröja eller om jag ska ta jobbpasset som jag blir erbjuden eller inte?
What the... jag blir tammetusen galen på mig själv och det är allt annat än rolig att vara i en sådanhär fas. Om man nu kan kalla det så? Vart för framtiden mig?! JAJA, den som lever ser.


Här kan du gratis skåda en velande själ som tänker några hekton för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0