rock rock rock

Ja själv fick man ställa upp som fotograf så det blev inte många bilder man fick vara med på.
Men det gör ju såklart inte mig någonting - som ändå aldrig har lyckats med fotografi överhuvudtaget.
Nu öser jag med bilder men det är ju som man säger - en bild säger mer än tusen ord så egentligen så har jag ju sagt ganska mycket också...
Sjukt trevlig kväll kan man summera detta i!


Ett undantag då såklart, ej rock men dock sötast i världen.














PS, Hoppas att ni har lagt märke till att jocke har nagellack.
-Det roligaste med detta är att han alltid suckar då han ser att Wilmer har målat en nagel eller två (Wilmer tycker ju såklart att om jag målar naglarna ska han också få göra det)
Och nu helt plötsligt så skulle han måla sina naglar OCH det var inte direkt så att han tog bort det direkt dagen därpå heller. NIX han hade det tills jag typ tvingade honom till toan och iprincip kastade fram en acetonburk.
Så jag börjar fundera om den sucken baseras på avund..... eller vad säger du babe?
HEHEHE därduuuuu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0