SÖNDAG

Ja är det någon mer än jag som har lagt märke till att jag inte är särskilt aktiv här på bloggen just nu?
Helgen har varit king king king (trots att jag inte kunde komma på din inflyttningsfest denise) Jag har istället varit med andra nära och kära och njutit av en ledig helg. Igår var det partaj som stod på schemat, Jockes syster fyllde år och det var rockparty. KUL som tusan och jag dansade nog hela kvällen lång faktiskt och när det var dags att fara hem fattade jag ingenting för det gick alldeles för fort. Idag har jag farbannat ont under mina trampdynor eftersom jag av någon anledning gick barfota ute igår? + att jag som sagt syselsatte mig själv på dansgolvet några timmar i sträck.

Idag är vi bara allmänt döda och har typ inte rört på oss överhuvudtaget.
Till dig som undrade så kommer skorna (i föregående inägg) från Vagabond (SÅKLART;-)) Nit Spännet sitter dock inte fast på skon utan det får man pimpa bäst man vill!

PS, ska visa bilder från lägenheten för det har b´livit superduper finT!!

kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

vars köpte du pimpgrejen då;D;D

2009-11-02 @ 16:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0