tisdag

Hellu. Just nu sitter jag och blickar ut över umeå -åtminstonde endel utav umeå. Eftersom att jag och jocke inte har tagit tag i att fixa internet till lägenheten ännu (Nej jag vet, jag har ingen aning om hur jag klarar mig utan dator när jag är här..) så har jag fått pallra mig till jockes mammis jobb och sätta mig vad datorn här istället. Ska försöka styra tag i litegran av mig liv nu och skriva ut nya CV:n och hoppas på att någon nappar. Det börjar bli jobbigt att flänga fram och tillbaka och aldrig riktigt veta vart man har sina saker, plus att jag såklart vill vara med jocke så mycket som det bara är möjligt.
NÄ som sagt, jag var ju här för att arbeta lite så det är väl till att göra det då när jag ändå är här.
Hoppas ni ha de king.

kram

Kommentarer
Postat av: DENNE

fest i helgen?=)

2009-11-17 @ 15:06:21
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0