åldersgränser kan slänga sig i soptunnan

Men hur mycket mer ment to bee kan detta bli???
Åt helskotta med åldersgränser på 20ÅR?!?!? Att snart fylla 20 borde vara likamed att vara 20 vid de tillfällen då den åldern krävs! Jag ska banne mig SE omän jag tvingas stå utanför och kolla genom ett fönster (Håller alla mina lediga tummar till att fönstret kommer att vara lägligt till så att jag kan se något iallafall)

(För er som inte fattar så ska nelly.com har ett High heel party i Uppsala nu till helgen där en hel drös av skor kommer att visas plus att de 99 första får ett par valfriga dojjer Det skiter jag egentligen blankt i men huvudsaken jag får sesese alla godingar så är jag världens gladaste och tacksammaste människa. Ja alla som känner mig fattar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0