balhååår

Snabbklickade igenom några bilder som är tagna under studentveckan (inkluderat med alla balbilder) och hittade några finfina bild på mitt hår. Tänk om man kunde få vakna upp såhär varje morgon då man ska gå till jobbet? hallelulja säger jag bara -då vore man lycklig. Men icket, istället får man trimsas med en jäkla virvel man har bak på skallen och det är ju inte direkt något man önskar sig var morgon. Eller? Hår och hår, ständigt detta hår och beslutångest kring fäger form och allt vad det är! Men KUL tror jag iallfall att vi alla kan räcka upp handen för att det är då man äntligen finner en färg och frisyr man trivs i! (Själv har jag ju bara haft samma frisyr sedan jag föddes men ändå)

 

jag tror att vi alla kan konstatera att jag inte bidrog till detta reslutat själv (eller ja, förutom att sitta still i en stol förståss) så jag får tacka Denise ytterligare en gång för det utmärkta jobbet!puss på dig


Kommentarer
Postat av: denise

du är GULD

2009-10-06 @ 23:02:16
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/
Postat av: julia

såååå snyggt hår!!!

2009-10-14 @ 22:35:57
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0