Du är bara bäst ...

Igår flyttade världens bästa vän till uppsala, UTAN mig!
Hade jag själv fått bestämma så hade jag såklart tvingat henne att stanna kvar men för att inte vara allt för självisk så måste jag erkänna att hon helt klart gör rätt i att ta chansen och åka!
Kommer att sakna ihjäl mig men som min kära vän sa så finns ju telefonen fortfarande. Och tur är väl det, för vem skulle jag annars prata med om allt mellan himmel och jord?
Det finns ingen som förstår mig bättre än du ELIN! Och jag hoppas att jag ska få chansen att alltid stå vid din sida, precis som du gör vid min!

Många kramar från mig här ifrån norr, jag hejjar på dig!!

PS, biljetten är snart bokad och klar! Väntar bara på avgång ;) DS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0