foundation och paljettkavaj var det!

Helluuu, idag har jag blivit så gott som brunett igen! Kanske inte tänkt men tänka sig vad bra överraskningar kan vara ibland? Jag blir ju även glad då jag klickar mig in här på mina sidor och ser att det har trillat in en och annan kommentar. JIHOOO nu har ni fattat dealen lixom!=)

Efter frisörbesöket var det en tripp på stan som resluterade i att jag äntligen kom hem med världens bästa foundation! Kostar gör den, som allt annat men det är absolut värt det! Kommer från Dior och kostar kring 500 lappen. Tidigare har jag kört på foundations från make Up Store, hade faktiskt just köpt en ny då mamma kom hem med denna och jag testade den (borde jag inte ha gjort) för nu duger den andra inte alls så jag blev ju tvungen att köpa denna också...
Lyckades också kamma hem den finaste kavajen någonsin från bikbok som hade axelvaddar och paljetter. Är jag inte redo för party så säg??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0