HALLÅ DÄR

Här händer det inte allt för mycket just nu. Ikväll blev det fika och en pratstund på waynes med Elin och efter det plattsade jag mig själv framför tv:n för att hinna se slutet av dagens idol! Jag har tyvärr missat hela denna vecka och känner att jag börjar komma lite på efterkälken och har i princip ingen aning om vem som överhuvudtaget är kvar längre (vet dock att ERIK still goes strong!) Imorgon börjar jag inte förren kl 1200 vilket medför sovmorgon till åtminstonde kl 9, hur lovely är inte det då mån tro.. Och som jag tidigare meddelat så har jag ju enbart roligheter att se fram emot till helgen och redan imorgon anländer min darling vilket inte kan bli bättre än bäst.

Mer än så var det väl inte.
LEV OCH NJUT!!

Hehe och till dig ZOLA - tanken är ej att detta ska bli en aveny sko blogg, men egentligen. Why not??




För att variera mig skippar jag sko-bilder för en gång skull och delar istället med mig av denna underbara bild.
Wilmer och pappa i gran canaria och jag vill bara utomlands NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0