high heel party i uppsala

Gissa vem som tog sig in på high heel party igår här i uppsala??!
Javiisst, jag och elin trippade in (utan minsta problem!!) och kollade förvånat på varandra då vi väl gått förbi vakter med mera utan att behöva dra fram en ursäkt till varför just VI skulle ta oss in.
TYVÄRR var det en stor besvikelse, det var inte alls många modeller som visades och egentligen var det mest anpassat till de 99 första som så glatt gick omkring där med sina små lappar och skrev upp namn, adress och vilken sko de hade kollat ut. Men vi gav inte upp så vi höll oss där ett bra tag och svepte nått glas vin och gick därifrån med varsin goodiebag hängandes i handen.

Saknar min baby så ofantligt mycket!!
Men jag har det verkligen hur bra som helst här och njuter av ledigheten och sällskapet till 110%
Känns så skönt att slippa tänka på att man ska upp och jobba och att det inte skulle drabba någon annan än mig själv om jag av någon anledning skulle ligga bakis dagen efter en partynatt.

Nu ska vi fortsätta mysa och imorgon drar vi in till sthlm
MEN NU är NU och det älskas.

KRAMAR
(Sorry för dålig bild uppdatering)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0