idol

Chansar på att det var fler än jag som såg idol igårkväll.
Alltid lika spännande att se vad de har att komma med men igår blev det ändå en besvikelse och än mer fundersam blev jag då det visade sig att Karolina åkte ut och inte Eddie, what the....! Karolinas sång är ju överlägsen med hästlängder! Jäkla skit också, får kanske ta och stötta mina favoriter och börja rösta!

Någon jag därimot tyckte ryckte upp sig (iallfall stilmässigt) var Camilla! O lord, den där tröja som hon hade vill jag också ha! Har dock ett svagt minne av att den har dykt upp framför mina ögon tidigare (inne på Monki) men att den då var längre och inte alls lika fin. Gissar på att girlsen behind the wall har gjort óm den en hel del. OCH wollaaa!! ja alla kunde ju se hur reslutatet blev!




NU:
jobbbjobbjobb



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0