Läppglans från SMASHBOX och lite skor

Hello alla glada som ledsna läsare! (hoppas såklart att alla är glada, det är iallafall jag)
Igår investerade jag ett läppglans frånn smachbox som jag inte kunde hålla mig ifrån. Det håller länge, har en snygg röd färg och passar både till vardags som fest. Kan det bli bättre?
Idag blev jag även "tvingad" till att köpa ett till par skor, jo faktiskt nästan tvingad. För det var någonting i mig som verkligen sa "köp köp köp" och så blev det. Nu är även de andra vagabondskorna jag tidigare bloggat om  mina, även de med kilklack men med snörining fram istället för spännen och dylikt.
Kan ju passa på att meddela att flygbiljetten till sthlm är fixad så nu är det jobb fram till fredag sedan bär det av!

WEHO, happy monday!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0