ljuvliga onsdag

Som jag sa så blir det nu lite mer bilder och ´kanske till och med lite mindre text.
Bilder från Uppsala får ni nog leva med en dag eller två!
Idag är det work som gäller och det kan ju vara en bra grej då man har sprättat en hel del stålar under helgen som varit! Jag har iallfall haft det HUR bra som helst och kommer förmodligen att kunna leva på det ett bra tag.
Framöver väntar bara roligheter och på lördag ska vi på rockpartaj då jockes syster fyller år.
Vem är bättre på rock än jag?? weho, säkert nån men rock är nog ändå min grej!


Jag håller på med min favoritsyssla = Provar skor i sinne.


Denna sallad var den godaste jag har ätit, utan att överdriva en millimeter.


Vad har vi sagt om converse???
Ni vet, annars hänvisar jag till tidigare inlägg! ;-)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0