LONG LONG TIME!!

Nu är det ju såhär, som jag sa jobbar jag hela veckan fram till fredag och därefter hoppar jag på första bästa plan till sthlm och därmed uppsala för att möta min finafina vän. detta resluterar ju i (ni som är smarta har ju redan listat ut) att jag inte får träffa minJ innan nästa torsdag!!!?
Lyllolyllolyllo ni lyckostar som aldrig behöver fundera på hur ni ska planera och dona för att hinna träffas då varken 13mils avstånd eller jobb stör vardagen! Jo jag vet, värre kunde det ju ha varit lixom men jag menar, mindre värre kunde det likaväl ha varit??
VAD göra då man har ett jobb man trivs på som tusan, en pojkvän som också har jobb men i en annan stad och jobben inte direkt kastar sig fram till en??
Ja flytta anyway i guess.


PS, skulle er pojkvän ställa upp och erbjuda sig att köra er hem kl10 på en söndagskväll då bilfärden alltså är dryga 13mil? (eftersom han anser att det är mörkt och inte alls bra för er att köra själv så sent på kvällen) bara för att kliva upp 7 timmar senare och ta bussen tillbaka för att själv hinna på jobbet??? VAVAVAVAVAVA?? Det gör iallfall min kille. Det är nog trots allt kanske mycket lyllo mig själv också!


I ♥ YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0