luleå i sikte

Åh det var riktigt länge sedan jag längtade så mycket efter helg som nu, självklart är det otaliga gånger jag längtar längtar längtar efter att få fara till umeå och träffa J men denna gång är det andra planer på gång.
Igår bokade vi hotell och restaurang i luleå och det ska bara bli hur mysigt som helst! Så nu ska jag bara jobba i sinne för då vet jag att helgen snart står mitt framför mig!=)
Igår var det besöksrekord här på bloggen och det är ju bara hur skojsigt som helst!! välkommna alla gamla som nya läsare och hoppas att ni fortsätter att besöka mig!!

KRAM på er alla♥

ps, kan fortfarande inte riktigt släppa denna och är i valet och kvalet om jur jag ska göra. SVARA, är denna läckerbit värd 1500riksdaler?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja smaaaaaacka den ba!

2009-10-01 @ 09:56:21
Postat av: neha

var kan man hitta chilklacksskorna svarta med gulddragkedja ? =)

2009-10-01 @ 11:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0