måndag

En ledig måndag för min del-väldigt ovanligt. Har försökt njuta och ta det lungt då tillfället finns med det är inte alltid så lätt. Jag är så van att alltid gå på 110 knyck och då blir det lätt så att jag fortsätter att göra det trots att jag är ledig och inte alls behöver! Annars tycker jag att allt rullar på bra och idag då Wilmer fick en ny säng (en stor barnsäng) så inser man verkligen hur fort tiden går (trots att man tycker att man alltid är medveten om det.) Rätt som det är så sitter jag väl här och har blivit 20 år äldre -utan att egentligen lägga märke till det.. uschhh skrämmande.

I övrigt är jag bara väldigt sugen på att fara till umeå och lägenheten för att fortsätta göra det fint. Det känns som att det äntligen har klickat för hur jag vill att det ska se ut och vad jag vill ha för olika träslag/färger och jag är hur spänd som helst för att se hur det blir!
NU ska jag försöka sova för att ladda om till en ny dag!

verryy hög nivå och intresseväckande inlägg (not)
HADE

Kommentarer
Postat av: Anonym

läääääääägg in mer bilder?

2009-10-06 @ 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0