men hej blogg.se

Är det bara jag som råkat ut för att det tar sjukligt lång tid då man ska logga in på sin blogg?
Känns tammetusan som att jag har suttit och väntat i minst 5 min och jag kan garantera att det inte är datorn det hänger på. Nej det måste helt enkelt vara blogg.se som inte vill att jag ska blogga eller nått.....

Men då trotsar vi och kör på endå! Det har inte varit problem med att även få denna dag att gå fort. Imorse vart det en långprommis i ca 3 timmar och vädret var ju bara så höstigt och perfekt som det kan bli. Efter det så var Amira nöjd så då passade jag på att fara och hämta världens sötaste kille på dagis för att hinna umgås med honom -bad stod såklart på shemat och jag kan lova att badningen tog knäcken på mig! Shit hade nästan glömt bort hur trött och hungrig man blir efter att ha kört 110% under en hel badvistelse.

Nog om det, har det blivit någon shopping för er inne på Nelly idag?? Tänkte främst nu då man har chansen att få 100kr rabatt och en goodiebag! Och ni har väl inte missat chansen att vinna en outfit?? För mig blev det dock ingen shopping då jag känner hur plånkan har börjat tryta efter en ikeatripp och hotellvistelse med shopping och god mat + en hel hög med avbetalningar på skor.

Nu blir det till sängen och mysa ner sig samtidigt som jag ska se inlåst!

Lev och njut!
Du vet aldrig när ödet har planerat annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0