mitt i vecka 41

Har precis landat här i datastolen efter en skön kvällsprommis med min lovedog!
Likt alla andra dagar så har denna bara susat förbi och jag tänker verkligen varje dag "idag ska jag fara ut och springa" MEN blir det av tror ni? NIXPIX! Har dock lovat mig själv att lyckas ta mig ut minst 3 gånger i veckan iallfall och än har jag ju inte misslyckats!
Imorgon blir det ledighet för mig och det tackar jag för och tar emot. Men egentligen vill jag bara jobbajobbajobba så att jag kan få bli rik och slippa tänka på min ekonomi jämt och ständigt! Det var annat när man var liten och ovetande om vad pengar var för något, då tyckte man att det var ok att sprätta iväg hundratals kronor på mat och godis och därefter gå till mamma och tjata om lite mer, för vadå. Mamma kunde väl aldrig få slut pengar?

För att fortsätta på ämnet pengar så kan jag meddela för er som är sugan på ett par sjukt sköna och användbara skor att jag har ute ett par på tradera just nu! Så har du inget bättre för dig så tycker jag att du slänger dit ett bud direkt! Ecco och allt deni!


och här var det nyktert....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0