nya spiderman?

PS nr 2 kommer här:
Jag hade ju som tidigare sagt att "roligare än så blir det inte" men se vad man kan hitta på om man heter emelie just idag. Kanske borde jag trots allt satsa på att bli nya spiderman. kan ju faktiskt hända att jag lyckas bättre med mina kommentarer då!


Denna bild får mig att bli nostalgisk. Sommar och inte för att glömma alla underbar tillställningar och
partaj som ägde rum under denna underbara årstid!

NU: låtar som går på högvarv:

Brandy - Warm it up  och right here
Keri Hilson, Kanye west, Ne-Yo - Knock you down
Gavin Degraw - Stay (och alla andra)
Kanye West, Young Jeezy - Amazing
Rihanna, Jay-Z & Kanye west - run this town
OCH
Melissa Horns alla tänkbara låtar.

Men nu är det BUMS säng.
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0