skräckinjagande ögonblick - or what

Nej men vad trevlig min tisdagskväll plötsligt blev då det plingade i telefonen och jag hade fått ett sms.
Inget märkvärdigt med det, (trots att det förmodligen inte plingar lika ofta i min telefon som din elin) öppnade iallfall smset där texten löd ungefär såhär:
VAA är det för bild på dig som blivit taggad på facebook?? Du är ju nästan naken!!! 

Min första reaktion var bara, va?? när? hur? VEM?! Och man tänker verkligen inte efter i sådanna ögonblick. Man tänker lixom bara "jag måste ha dator nu nu nu, vad är det för bild? vadå när fan blev bilden tagen? och VEM tog den?" Ja ni fattar allt sånt, eftersom jag inte hade dator till hands ringde jag upp erika (som självklart skickat smset till mig) Men samtidigt som första signalen hörs så går det samtidigt in i min skalle att "Det ÄR Erika som skickat smset, hur stor chans är det att det är någon sanning i det??" Nej just det. Svaret på den frågan kan ni som känner denna donna räkna ut!  

jaha, ett kort sms och ett långt inlägg blev ju detta, kanske inte till er förtjusning men.
Man skulle tydligen läsa HELA smset, för längst ned stod det såklart  "En smart person läser hela smset"

FUN ZOLIS!

Men skitbra
då var det ju rätt fort bekräftat att man inte är så smart då.


Kommentarer
Postat av: ZOLIZ

HEHE LUURAD!!!!!!! det var bara denise och camilla som var smarta nog. elin hade t o m tänkt springa hem från jobbet för att ha tag i en dator

2009-10-20 @ 23:25:52
Postat av: CAMME

HAHA ne men erika, jag fick ju panik, kom just ut ur duschen när jag hade fått smset, sprang ut otorkad med bara en mini handduk lindad runt midjan, knuffade bort mamma från datastolen och loggade in fort som fan för att se den där "nakenbilden", men just när jag loggat in, började jag tänka ett steg längre, de var du som skickade smset, och det fanns ingen bild;) haha men mitt hjärta pumpade fan i 180, och jag såg aldrig texten längst ner, förren NU! dagen efter!!

2009-10-21 @ 13:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0