söndagsmys

Förr hatade jag alltid söndagar, jag hade nästan ånget varje vecka då söndagen dök upp och kanske berodde det på att jag visste att skola och därmed läxor snart skulle infinna sig igen. Men numera tycker jag bara att söndagar är en allmänt skön och slapp dag då mys och film ofta blir kvällens tema. För att inte glömma så går ju även ensam mamma söker på tv och det kan inte missas!
Just nu är jag hemma hos Jockes mamms och papps, killarna har fullt sjå att byta däck på bilarna och själv har jag tagit mig tiden till att slinka in med ett inlägg.
Nu väntar mat och sällskap och tyvärr får det bli till att avrunda kvällen rätt tidigt idag då jag måste köra mina 13mil till skellefteå redan ikväll =ensamt och mörkt. USCH!

Hoppas ni har en bra söndagskväll iallafall.
KRAM 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0