STHLM 26/10

hallå där. Stokholms stad 10-21, låter ok? Jepp nu har vi landat i lägenheten och framför tv samt dator. Dagen har varit hur underbar som helst! Med shopping, världens godaste cesarsallad, världens bästa vän, två glas rött och allt annat man typ kan komma på! Ja ni fattar, vi kunde ju lixom inte ha misslyckats=)
Imorgon tar jag mitt pick och pack och reser mot norr igen, antar att jag lär mötas av snö och kyla? Nej det låter inte särskilt mysigt. MEN jag har ju trots alltnågra underbar själar där hemma också som jag såklart längtar efter huuur mycket som helst.

Men ännu är det inte över, nixpix imorgon blir det kanske mer shopping för jag har nämligen bestämt mig för att inhandla ej grej... gissa vad...................... 


nej fy
till veckan får ni se lite pic annars somnar man ju till all text.
VI SÄGER SÅ
PUSSKRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej älskade vän! har läst dina inlägg nu om uppsala/sthlm (har itne hunnit läsa när du varit här haha), och blir bara så glad när jag tänker på dagarna som varit! Du är världens bästa vän och kommer sakna dig till tusen!!! Vi ses iaf till nyårs, pussar och kramar

2009-10-27 @ 23:01:47
URL: http://elinlundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0