stina lee

Alltså allvarligt, hur underbar verkar inte Stina Lee vara egentligen? Kan inte sluta att förundras över hennes sätt att skriva och hennes kloka resonemang helt enkelt! Hade en period för ett tag sedan då jag tyckte att mycket hon skrev om inte var särskilt intressant vilket gjorde att jag slutade läsa. Men när hon sedan gick ut med att hon var gravid blev jag riktigt tagen på sägen och givetvis fick hon tillbaka mig som läsare!;) Hon kan ju inte annat än bli en dunderbar mamma eller vad säger ni??? SÅ, keep going girl YOU rock!!!



Sedan var det någon stackare som tycker att jag lägger ut för få bilder -vet inte om du syftade på bilder jag tagit själv eller bilder som jag finner som inspirationsbilder? Men oavsett vad så kan jag hålla med om att det är lite bildfattigt här inne på bloggen och egentligen har jag väl inte så mycket att skylla på förutom att min egna kamera befinner sig i umeå och därför inte kan ta nya fräscha bilder att lägga in -vilket såklart är roligast! Ska försöka ta till mig det och då kameran är på plats så får jag väl försöka vara lite mer aktiv med kameran helt enkelt!=)

KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0