tänk vad små saker kan göra mycket

Idag fick jag ett sms av min bfriend där det typ stod följande:
"Tänkte bara säga att jag hoppas du får en bra dag och att du får det jättekul i uppsala. Saknar dig"

Hur gulligt är det egentligen inte?? Kanske inte världens grej men ville egentligen bara förmedla att små saker som man själv kanske inte reflekterar över kan vara stort och betydelsefullt för andra!
Så tänk på det och var kanske extra snäll just idag mot någon du håller kär -man vet aldrig vad morgondagen har att erbjuda.

Så till min kära Bfreind, -I LOVE YOU!

PS, fick inte ett så pjåkigt sms från elin heller där hon hade skrivit  minst 5 sms om en bra vägbeskrivning för mig. (Hon kommer att jobba då jag kommer till Uppsala så jag kommer att få klara mig lite på egen hand.) Gudarna vet hur det ska sluta men tur är det då att telefonen är påkommen!

Kram på er alla och trevlig helg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0