bloggtorka

Lite svårt att blogga då man befinner sig i en lägenhet som varken har internet eller dator.
Kanske är på tiden att fixa internet? Igår var det iallafall full rulle på stan med elin och därefter hade vi middag hemma hos oss med Jockes föräldrar som gäster. Idag laddar vi för fest till tusen och jag blir så glad då några av mina skelleftetjejer har kommit på besök!=)
Innan dess har jag tänk hinna med att ge mig ut på promenad, göra ett snabbesök på stan och städa hemma. Kan hända att jag är lite väl optimistisk men tiden får väl utvisa.

KRAM!


Min favoritkille.
Saknar dig HUR mycket somhelst!!!♥

Kommentarer
Postat av: anonyyym

lägg ut bilder på din lägga?:)

2009-09-20 @ 16:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0