boots - here i come

Är du inte skogalen och knäpp som mig och läser denna blogg så kan jag ha förståelse för om du blir less på min skomani. Men måste bara uppmana er alla om att vagabond har en sjukt snygg kollektion denna höst och jag kommer därmed att bli en fattiglapp som får leva på vatten och brö pga av att jag inte kommer att kunna motstå.

 
Dessa varianter kommer in till oss i början av oktober och jag ska definitivt ha dem här på bilden högst upp!!



Ikväll blire fika med girls!
SES

Kommentarer
Postat av: Anonym

VART KOMMER SKORNA IN ? VILKEN BUTIK ?????

MÅSTE FÅ VETA !!!!

2009-09-24 @ 18:32:04
Postat av: Lisa

Hey jag såg bara dom skorna som du köpte på aveny sko.. Och min fråga till dig är när kommer dom med snörning? Eller har dom kommit nu?

2009-09-30 @ 09:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0