dagen i ära

Jag har konkat runt på jobbet även denna dag, har nu jobbat 8dagar i sträck och ja, jag börjar känna mig lite sådär halvtrött (läs HELTRÖTT) och less. Nu jobbar jag bara onsdag sedan är jag ledig på torsdag och det ska firas med sömn, jiippii! Idag efter jobbet så var tanken att jag skulle bege mig direkt till Elin men icket, jag var rent nå trött och slut så jag tänkte försöka hinna hem och slänga i mig någon middag före så att jag skulle vara ett trevligt sällskap. Åkte istället på att vara barnvakt för att min älskvärda lillebror hade pajat sina skrillor på träningen och pappa var tvungen att fara dit på direkten och lämna ett par andra -hur snälla är inte pappor egentligen? Så nu sitter jag här, trött, orkeslös och har istället lagt in en massa nytt stuffs på tradera. Känns himlarns bra men har dock tvingat lägga det på jockes användare för att jag av någon dålig dålig anledning har blivit avstängd! måttligt irriterande är de ju då iallfall..

Hoppas att eran dag varit bra!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0