Dagens vill ha!!


Klea Wedges från Carin Wester  ♥

Elin Klings sjukt snygga jenas från Levis
Klingans sjuuukligt snygga jeans från Levis

LAPTOP!!!


Och mycket mycket mer.... om man ändå vore gjort av pengar.
Har suktat efter de där jäkla skorna hur länge som heeelst, förälskelse vid första ögonkastet kan jag konstatera att det var! Och jeansen är inte så pjåkiga heller, eller vad säger ni? Passar ju ypperligt nu när hösten har börjat ta fart på allvar. En dator (kanske inte just precis den på bilden) men någon, av vilket slag som helst iprincip! 

Imorgon vankas det fest men jag vette fanken om jag ska utsätta mig själv för det dagen innan jobb. Har ju tidigare visat att jag inte borde lita på mig själv då fest, vänner, alkohol och dans är igång samtidigt för det slutatde ju allt annat än lyckat som ni kanske kan minnas. Welll, time will tell!
Nu ska jag krypa ner till kojs och se tvv innan sömnen tar över.
KRAM på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0