happy Tuesday

Mina älsklingar har kommit!! (Ja, då syftar jag inte på J utan snarare mina skor som jag pratat oavbrutet om)
De kunde inte ha varit bättre nånstans och jag är kanonnöjd!
Idag på jobbet var det mycket att stå i och ja, som vanligt så fick vi typ 20 kartonger som överröste butiken och vi fick jobba på som maskiner för att hinna märka in och få in allt på lagret (där det förövrigt är proppat.) Efter det så kom jag på den fina iden med att fara på  badhuset - har saknat ihjäl mig efter W då jag varit i umeå så jag tycker det var en bra sak att göra så jag fick spendera lite tid med honom och pussa upp honom!

Hahah kommer på mig själv med hur töntigt det kanske måste låta, men det kvittar faktiskt. För hur jag än vrider och vänder på det så kan jag inte förmå mig själv att sluta prata om wilmer eller bara sluta älska att spendera min tid med honom. Kan ju betyda att jag typ måste vara en av få storasystrar som är helt frälst i sin bror!

Men till något annat. Vad säger vi om Elin Klings insatts i idol? Hann ju personligen inte se idol ikväll men tog mig nyss en titt in på tv4 för att kunna spana in klädseln på brudarna ikväll. Själv tycker jag att hon verkar ha klarat sig ypperligt. Fast, hade vi förväntat oss något annat? NEJ förstod väl det!

Såhär såg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0