en rosa laptop

En rosa laptop är verkligen något jag väldigt gärna skulle ha. Har funderat på en i hur många månader som helst men aldrig riktigt kommit till skott. En av orsakerna är väl främst att jag är så sjukt okunnig när det gäller datorer och vilken försäljare som helst skulle i princip kunna lura på mig vad som helst och jag skulle ändå se lika nöjd ut då jag väl stod i kassan för att betala. MEN nu funderar jag ändå starkt på att slå slag i saken och köra på en rosa -riktigt flickig snygg dator. Har ni några tips på vart jag kan hitta en någorlunda bra och prisvärd sådan här? hojta till för sjutton och skriv en kommentar, jag vill veta!!=)

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0