fredag i september

Idag är de fredag och då brukar man vanligtvis vakna upp glad och pigg pågrund av att man vet att man har en ledig helg framför sig. Personligen så var jag nog så trött man kan tänka sig MEN trots att jag ska jobba hela helgen lång så känns det hur bra som helst för idag kommer min babe och vi ska dessutom till stugan för kräftskiva - min tredje detta år. Och jag ska försöka vara så ledig jag bara förmår efter arbetstid=)
När jag skulle promenera till jobbet så kunde man lika gärna tro att himlen hade öppnat sig för det vräkte ner och jag är allt annat är torr just nu.

Ne, verkligen inget vettigt att säga för tillfället så jag avslutar där.
-nuu till jobbet
hade♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0