godmorgon kära läsare

Har precis gått en härlig promenad och nu befinner jag mig på jobbet. Jag ska snart slå upp dörrarna och inleda ännu en ny arbetsdag(känns som att det börjar bli lite tjatigt detdär om just jobb hela tiden) men så ligger det till iallafall! Som ni kanske kunde utläsa av mitt inlägg igårkväll så blev det ingen festkväll, icke! Blev istället en myskväll med darling och det kändes som ett bra beslut då jag jobbade nu på morgon och hela veckan fram till torsdag. Istället slapp jag ångesten om att jag kanske skulle bli tvungen att jobba bakis för jag kan lova att det är bland det värsta man kan utsätta sig själv för!

Många som var på nocks igår? isf var de king eller?=)
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0