HEYY good people

Idag mår jag som en gud och klev upp kring halv 10 snåret pigg och glad. Fick mig en god nattssömn och det var väl välbehövande då jag var ute och dansade omkring igår. Kan dock meddela att jag är besviken på toxic!! Aldrig tidigare har det varit så uselt, trångt, mycket knuffande, fulla människor som inte kan behärska sig och jag kände mig plötsligt sjukt gammal. NE usch säger jag bara! Så de var ju lixom inga problem för mig att komma hem i rättanstid och hinna nyktra till innan sängen väntade.

Dags för mig att packa väskan och bege mig mot arbete. Därefter blir det nog att slänga sig på en buss med destination Umeå och vette fasen hur jag ska hinna med den bussen då den går 1600 och jag slutar 1600. Hjälp någon??!?

HA en förbannat trevlig helg allihopa!
kram


Bara för att Amira måste ha varit sötast i världen då hon var valp.

Kommentarer
Postat av: denise

JA seriöst kände jag mig som en pensionär på ett dagis!!!!

2009-09-26 @ 10:36:42
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0