heyyy jag lever

Tjena! Gårdagen var lysande och vi hade det super här i storstan!=)
Vaknade vid sjutiden och kände att jag var bakis som fan och tänkte att det är lika bra att fortsätta sova, mycket bra val av mig för då jag vaknade kl 1200 (längsta jag har sovit på typ två år) så mådde jag som en gud.
Vi har haft fullt upp idag med målande av schabloner, räkninga som ska betalas och promenader med hundar (observa dock att det var en hund det handlar om) och vädret har ju minst sagt varit underbart!
Ikväll blir det mys med våra bästa grannar (therese mange och svante.) Vi ska äta suring och killarna som av någon anledning inte uppsakattade den ideén får grilla istället! Sedan kanske det blir mer målningen eller också så blir det att sitta framför tvn och dö.

tack alla för en helt underbar gårdag!
KRAM!

ps, för dig som ville se bilder av lägenheten så lovar jag att det ska komma till veckan!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0