i´m baack

jeeppps, jag är tillbaka igen efter drygt 4 dagars uppehåll från data/blogg världen.
Har haft det huuur bra som helst och jag har äntligen haft chans att ladda upp batterierna igen så att jag har någonting att ge på jobbet imorgon igen då jag kommer tillbaka. Och förövrigt, HUR bra väder har vi inte haft?? sommar i septembet är banne mig inget att underkatta mina vänner. Jag har njutit i stora drag genom att gå långpromenader och bara vara! Nu är de som sagt dags för jobb igen och de känns faktiskt inte så farligt, pengar behövs alltid och jag ser fram emot nästa ikea vistelse som förhoppningsvis inte ligger så långt bort, då ska säng inhandlas men även annat fint som behövs till våran fina fina fina lägenhet, I LOVE IT!

hade

 

 


Kommentarer
Postat av: zola

hehe tröjan var en present ;););););););)););)

2009-09-01 @ 23:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0