irrrriterad

Känner mig bara allmänt irriterad idag och det har väl sina orsaker...känner bara för att leva rövare och vara en tjurunge hela dagen.. dessvärre kan det ju vara lite svårt då man har ett jobb att sköta...
På torsdag åker jag iallfall hem till umeå. Hem(?) och det känns ju bara hur bra som helst. Där ska jag fixa och dona med lite allt och ingenting. Har bland annat köpt en schablon som jag ska måla upp i vardagsrummet och jag har på känn att det kommer att bli hur snyggt som helst. Hoppas även att mitt nya väggord ska ha kommit så att jag får sätta upp det i köket och göra snyggt. Och än mer längtar jag till att sätta upp vår nya byrå, passade på att beställa med Jockes brorsa då dom var på ikea i helgen så nu kommer vi äntligen att få en snygg byrå i vardagsrummet bredvid barskåpet. yyyammi säger jag bara!!
På fredag ska jag även få fixa naglarna så jag menar, hur bra kan det inte bli??? NU blev jag genast på bra humör!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0