ledighet

IDAG var min lediga dag och gud säger jag bara så enormt skönt det har varit! Har dock inte tagit det så speciellt lungt men jag sov ut till kl halv 10 och det var verkligen guld värt! Känner mig som en ny människa och med hur mycket ork som helst! Dagen har spenderats med mamma och lillebror och vi bestämde oss för att helt enkelt ta en lite utflykt idag, då både jag och mamma var lediga samtidigt. Sagt och gjort, vi tog bilen och drog oss så långt som till piteå. Har varit otroligt trevligt med massa skratt och kärlek som är ovärderligt. Updaterar med bilder  sedan men nu ska jag hoppa i gympadojjorna och dra mig ut på en promenad. Lev och må!


uppdatering




Världens bästa batman kille!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0