måndag

Idag när jag kom hem från jobbet hade jag tänkt fara ut och springa. Men när jag väl kom hem var jag så jäkla seg och trött att jag bara sjönk ner i soffan som en sten. Blev istället en långprommis och det var väl heller inte fy skam och vädret var helt kanon! Hur har eran måndag varit hittills?
Från det ena till det andra - jag är helt galet shoppingsugen. Kanske inte särskilt ovanligt men alltså nu är det inte bara kläder vi pratar om(och skor såklart) utan jag är så himla sugen att köpa ny inredning till lägenheten. Vill bara på ikea nu på direkten trots att det inte var så länge sedan jag var där, men finally så har jag äntligen bestämt mig för vilken färg jag vill ha på sängen så nu ska den banne mig investeras!

Hittade detta kollage i en mapp jag har. vad säger ni om skorna????? HETTHETTTHETT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0