men hello new york

hej hej mina fina läsare. Som vanligt springer dagarna förbi och trots att det är mycket man har tänkt göra så hinner man knappt med hälften! Har nyss betraktat idol (som jag tippar på att många av er gjort) och min abosluta favorit är helt klart Erik Grönwall, ett av hans framträdanden kan ni hitta HÄR, denna människa är ju helt galet bra!!!! Vem är eran favorit?

Kikade nyss in på Elin Klings blogg och vad hittade jag om inte denna bild? Sinnesjuka utsikt, ta mig dit!!!!! Alltså Oherre, värlens bästa utsikt över new york och jag blir tammetusan grön av avund om det är möjligt. Frågan är om jag överhuvudtaget skulle ta mig ut ur hotellrummet om jag hade denna utiskt.




PS: till dig som undrade vart vagabond skorna skulle komma in så kan jag meddela att de kommer till Avenysko eller möjligtvist Eurosko kring den 15 oktober. Så håll ögonen öppna så du hinner raffa åt dig ett par innan de blir slutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0