ordning och reda??

I söndags letade jag helt galet efter min kamera men kunde inte hitta den någonstans. Försökte vara smart och tänka när jag hade den sist och kom till min förtvivlan ihåg att jag hade den (i början av kvällen) dagen före då vi hade varit på partaj. JAHA tänkte jag.. i början av kvällen men vart fasen höll den hus resten av kvällen då? nixpix, hur jag än tänkte kunde jag inte komma på det så jag satt mig ner i soffan och fällde en tår eller två pga av min borttappade kamera och tänkte att jag nu är 3000kr fattigare. Sedan var det lixom inte mer med de, fortsatte som inte ens vara på jakt efter den överhuvudtaget och hade nästan (glömt?) att den var borta då min mobil ringde igår och en glad monica på andra sidan frågade om jag saknade något. Haha dum som man är så fattade jag inget MEN iallfall fick jag ett glädjande besked om att min kamera var vid liv och i bra händer hemma hos Monica och Anna!

I övrigt så har det bara varit jobb som har hägrat idag (efter att jag åkt buss från umeå imorse med världens tjurigaste och elakaste busschafför + att bussen var en halvtimme försenad) Ikväll så blev det en långpromenad och idol på de! strålande
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0