redan onsdag och mitt i veckan

Alltså tiden springer fortare än Usain Bolt! Helt galet och jag hinner inte med för fem öre.
Jag som har längtat som en galning till torsdag då jag äntligen ska får fara hem till umeå och min älskling och wiiips, ni är det helt plötsligt onsdagkväll och dags för att packa! Man kanske borde börja ta vara på tiden och leva i nuet istället för att alltid längta till något som SKA hända.
Dagen har iallfall varit fullpackad med jobb, jobb, jobb, promenad och badhusvistelse. Har precis anlänt hem och det känns bara hur skönt som helst att slå sig ner i datastolen.
Hoppas iallafall att er dag har varit minst lika bra som min. Nu ska jag inte sitta här längre utan får väl börja röra på påkarna så att jag hinner packa det jag ska och inte göra som jag alltid gör = glömma hälften av sakerna.
Men innan dess tänkte jag lägga upp lite bilder sedan förra helgen! bättre sent som alltid.. som vanligt!








Kommentarer
Postat av: Wilmer

Tack syrran för att du följde mig att bada.love you....

2009-09-17 @ 10:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0