Till er som undrade!

Såg att jag hade fått någon kommentar angående mina kilklacksdojjer som jag köpt här på Aveny Sko..
   
Fråga: finns inte dom svarta skorna i skellefteå? För det är dom jag är ute efter? Du vet dom med snörning och som också skulle komma ut i butiken?


Svar:
Självklart kommer de med snörning in också men som jag tidigare sa så var leveransen uppskattad till den 15 oktober och det vara bara rena turen att vi fick in de svarta med spännen tidigare än beräknat. Så vi håller tummarna att de andra också dyker upp snart och det är bara till att hålla ögonen öppna!=) Meddelar här på bloggen då de har anlänt!

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket:)

2009-09-30 @ 12:04:10
Postat av: Leia

Hej!



Hur är det? =)

2009-09-30 @ 12:38:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: zola

hhehehe detta har som blivit en aveny sko blogg

2009-10-01 @ 16:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0